viernes, 7 de octubre de 2011

GAÑAMOS O 2º PREMIO

Bueno, que emocionada que estou!!!!1
Acábanme de chamar do Festival de Cine de Ourense porque gañamos o 2º premio!!!
Case non o podo crer!!!!
Dinme que o Luns 17 de outubro de 10:45 a 13 horas teríamos que estar en Ourense para recollelo diploma e o premio.
Preciso saber si podedes acompañarme!!! Avisádeme porfa no correo electrónico ou chamádeme por teléfono ao instituto para decirme si podedes vir e ver si podemos ir nun autobús!!!
Que ilusión tan grande me fixo!!
A nosa maravillosa curta: Xefe Seattle: salvaxe?

4 comentarios:

  1. Sonia, as que estamos en Vigo non sei se poderemos ir pero intentaremolo que a min faime moita ilusion! xa enviei un evento ao tuenti por se alguen non se decatara de que colgaras isto aqui! mimadriña que ben falo cando me dirixo a ti jaja que galego me sae!

    ResponderEliminar
  2. sonia eu xa cho dicia...somos un fenonenos,ainda que acavasemos mal,ninguén che dara esas sorpresas...o primeiro paso deuno a nosa carmiña e logo o 25 aniversario de chernovil coa pancarta e o.debuxo no patio"NUCLEARES NON" e acavamos coa curta gañando ese premiazo.... sin lugar a dubida xuntos eramos un equipazo

    ResponderEliminar
  3. Chamádeme os de Vigo ou escribídeme un correo cos datos dos titores e os teléfonos, para falar eu con eles.
    Sí a verdade é que fomo sun equipazo. Tivemos un moi bo currículum!!!

    ResponderEliminar